Obchodní podmínky
Platné od 1. 1. 2026
1. Základní údaje
Poskytovatel služeb:
Pro Váš Klid
Žaneta Janáčová
IČO: 08347531
Skuhrov 81, Velký Borek, 277 31
Telefon: +420 736 231 196
E-mail: info@provasklid.cz
Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku.
2. Vymezení pojmů
Poskytovatel – Žaneta Janáčová, IČO: 08347531, provozující služby pod názvem Pro
Váš Klid.
Klient – fyzická nebo právnická osoba, která objednává služby poskytovatele.
Služby – péče o domácnost, péče o zahradu a hlídání zvířat dle aktuální nabídky
poskytovatele.
3. Nabízené služby
Poskytovatel nabízí následující služby:
Péče o domácnost: kontrola domácnosti během nepřítomnosti, větrání, zalévání
pokojových rostlin, přebírání pošty, drobné pochůzky a nákupy, vyřizování na úřadech.
Péče o zahradu: zalévání zahrady a venkovních rostlin, drobná údržba zahrady
během nepřítomnosti klienta.
Hlídání zvířat: venčení, krmení a péče o zvířata u klienta doma; hlídání
vybraných druhů zvířat (teráriová, klecová zvířata, akvarijní ryby) v prostorách poskytovatele.
4. Objednávka služeb
Objednávka služeb probíhá prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách,
telefonicky nebo e-mailem.
Po přijetí objednávky poskytovatel kontaktuje klienta za účelem upřesnění rozsahu služeb, termínu
a ceny.
Smlouva o poskytnutí služeb je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky oběma stranami (ústně,
písemně nebo elektronicky).
5. Ceny a platební podmínky
Ceny služeb jsou stanovovány individuálně dle rozsahu a typu služby. Poskytovatel sdělí klientovi
cenu předem, před zahájením poskytování služeb.
Platba probíhá v hotovosti nebo bankovním převodem po poskytnutí služby, není-li dohodnuto jinak.
U dlouhodobých nebo rozsáhlejších zakázek může být požadována záloha.
Poskytovatel není plátcem DPH.
6. Zrušení a změna objednávky
Klient může objednávku zrušit nebo změnit bez poplatku nejpozději 24 hodin před dohodnutým
termínem poskytnutí služby.
Při zrušení objednávky méně než 24 hodin před termínem může poskytovatel účtovat storno poplatek
ve výši 50 % dohodnuté ceny služby.
V případě opakovaného rušení objednávek na poslední chvíli si poskytovatel vyhrazuje právo
požadovat zálohu u dalších objednávek.
7. Povinnosti klienta
Klient je povinen poskytnout poskytovateli všechny potřebné informace pro řádné poskytnutí služby
(přístup do nemovitosti, instrukce k péči o zvířata, kontaktní údaje apod.).
U služeb péče o zvířata klient zajišťuje krmivo, vybavení a případné speciální potřeby zvířete.
Klient je povinen informovat poskytovatele o zdravotním stavu zvířete a případných specifických
potřebách.
Klient odpovídá za pravdivost poskytnutých informací.
8. Povinnosti poskytovatele
Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s odbornou péčí a v souladu s pokyny klienta.
Poskytovatel zachovává mlčenlivost o všech skutečnostech, které se dozví v souvislosti s
poskytováním služeb.
Poskytovatel je povinen neprodleně informovat klienta o jakýchkoliv mimořádných událostech
(zdravotní problémy zvířete, poškození majetku apod.).
9. Odpovědnost za škodu
Poskytovatel odpovídá za škody způsobené prokazatelně jeho zaviněním při poskytování služeb.
Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé v důsledku nepravdivých nebo neúplných informací
poskytnutých klientem.
Poskytovatel neodpovídá za zdravotní komplikace zvířete, které nebyly způsobeny jeho zaviněním,
zejména za náhlá onemocnění, vrozené vady nebo důsledky stresu z nepřítomnosti majitele.
V případě jakýchkoliv zdravotních komplikací zvířete poskytovatel neprodleně kontaktuje klienta a
postupuje dle jeho pokynů, případně zajistí veterinární péči.
10. Reklamace
Případné reklamace je klient povinen uplatnit neprodleně, nejpozději do 7 dnů od poskytnutí
služby.
Reklamaci lze podat písemně na e-mail info@provasklid.cz nebo telefonicky.
Poskytovatel vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení.
11. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s nařízením GDPR a zákonem č. 110/2019
Sb., o zpracování osobních údajů.
Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Ochrana osobních údajů.
12. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2026.
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky jednostranně změnit. O změnách bude klient
informován prostřednictvím webových stránek.
Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí právním řádem České republiky, zejména
zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
V případě sporu, který se nepodaří vyřešit smírnou cestou, je k rozhodnutí příslušný soud podle
sídla poskytovatele.